آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

منم هنوز جوونما!!!

گاهی فانتزیها هم خیلی قشنگن.

آدم و یاد دوران بچگی میندازن.

دورانی که همه سختیها با یه خنده کودکانه تموم می شد و دنیا پر بود از عطر گل و حضور پروانه.

پنج شنبه هفته پیش با زنداداشم و پسر کوچولوی شیطونش(مهدی) رفتیم پارک طالقانی.

اعجاب آورترین نکتش این بود که خانوم زنداداش قبل از من رسیده بود سر قرار!

که این اتفاق در ۱۲ سال گذشته یعنی از آشنایی ما تا امروز بینظیر بود!

بماند که خانوم زنداداش مجبور بود مدام بگه مهدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــییییندو نپر شیرجه نزن پرتاب نشو پشتک نزن پدر در نیار!! مهدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...

هوا خوب بود و فضا عالی.

آدم حس می کرد تو شماله!

پارک نسبتا بکریه فضای جنگلیش سالمتره!

مخصوصا واسه دختر پسرهای جوون که عاشقن و رمانتیک یه فضای شاعرانس

عجیبه الان حس کردم خیلی وقته خودم نبودم!

چه دلم واسه خودم تنگ شده بود!

خلاصه آخرشم با یه آواز قشنگ و یه گیتار خوشگل و یه فضای پر احساس با پارک خدافظی کردیم و با خودم گفتم:

ای بابا منم هنوز جوونما!

آخیش سالها بود از این آیکونا استفاده نکرده بودم!

گفتم که گاهی فانتزی خیلی خوبه!

من رفتم بخوابم!

چه مثل قبل شدم!!!

ییهوووووووو..................

 

 

برای بازگشت به صفحه اصلی این وبلاگ بر روی این لینک و برای رفتن به موضوعات دیگر بر روی لینکهای پایینی کلیک کنید. 

 

دانلود آلبوم های ناصر عبداللهی
طنز
دل نوشته های گل مینا
همه چیز از همه جا
دست نوشته های گل مینا   

تستهای روانشناسی

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سیما یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ق.ظ http://gharibenili.blogfa.com/

سلام مینا جان - این حرفا چیه بابا !!!! معلومه که هنوز جونی بابا ... به قول دکتر حلت عزیز میگه آدم از 30 تا 40 سالگی نوجوونه از 40 تا 70جوونه از 70 ت100میانساله ... از 100 سال به بعد تازه یکم پیر میشه ... امیدوارم همیشه سبز و شاداب باشید . دلتون سبز باشه .....

علی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.web-kadeh.com

با سلام

وبلاگ بسیار قشنگی دارید

اما حیف که امار اون شایسته وبلاگ به این زیبایی نیست

بنابراین به ما حتما سر بزنید

با تشکر

مدیر www.web-kadeh.com

بهشت سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:46 ق.ظ http://nochagh,blogsy.com

دل من تازه جوونی میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد