آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

«خسرو شکیبایی» درگذشت

«خسرو شکیبایی» درگذشت

خبرگزاری فارس: خسرو شکیبایی 9 صبح امروز به علت نارسایی قلبی درگذشت.

گزارش تصویری مرتبط


-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس، «خسرو شکیبایی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ساعت 9 صبح امروز جمعه 28 تیر در سن 64 سالگی به علت نارسایی قلبی در بیمارستان پارسیان تهران درگذشت.
«خسرو شکیبایی» در سال 1323 در تهران به دنیا آمد و تحصیلاتش را در رشته بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان برد. او تا پیش از انقلاب فقط در عرصه تئاتر فعالیت داشت و فعالیت حرفه ای در عرصه سینما را با بازی در فیلم «خط قرمز» (1361، کیمیایی) آغاز کرد. اما سرآغاز دوره ی تازه فعالیت بازیگری شکیبایی را باید فیلم «هامون» (1369، مهرجویی) دانست. او به خاطر بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را در هشتمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد. او همچنین برای بازی در فیلم «کیمیا» (1374، درویش) بار دیگر برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول از سیزدهمین جشنواره فیلم فجر شد. شکیبایی بازی در بیش از بیست و سه فیلم سینمایی و نیز مجموعه‌های تلویزیونی متعددی چون «خانه سبز»، «سرزمین سبز» و... را در کارنامه خود دارد.
«خسرو شکیبایی» اخیرا در دومین جشن منتقدان سینمایی، جایزه یکی از برترین بازیگران سی سال سینمای پس از انقلاب را روی صحنه از دستان محمدباقر قالیباف، محمد خزاعی و محمدرضا جعفری‌جلوه گرفت و با ابراز تشکر، صحنه را ترک کرد.

منبع: خبرگزاری فارس نیوز

افسوس که بیفایده فرسوده شدیم...

 

برای بازگشت به صفحه اصلی این وبلاگ بر روی این لینک و برای رفتن به موضوعات دیگر بر روی لینکهای پایینی کلیک کنید. 

 

دانلود آلبوم های ناصر عبداللهی
طنز
دل نوشته های گل مینا
همه چیز از همه جا
دست نوشته های گل مینا   

تستهای روانشناسی

 

نظرات 2 + ارسال نظر
admin جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.p30stars.net

سروش عباسی شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:01 ب.ظ

مردم و اهالی هنر فردا صبح پیکر بازیگر سینما و تئاتر را بدرقه می کنند

خسرو برای زنده ماندن شکیبایی نکرد

بازیگر مطرح سینما ساعت 9 صبح روز گذشته به علت نارسایی قلبی در بیمارستان پارسیان تهران دارفانی را وداع گفت.
صبح روز گذشته در حالی پزشکان بیمارستان پارسیان خبر در گذشت خسرو شکیبایی را اعلام کردند که تا حوالی ظهر این خبر برای بازیگران سینما غیر قابل باور بود.امین تارخ بازیگر سینما و تلویزیون سخنگوی هیات مدیره خانه سینما درباره ستاد تشییع این هنرمند گفت: ستاد تشییع و بزرگداشت خسرو شکیبایی به سرپرستی پرویز پرستویی تشکیل شده است تا همه مسائل مربوط به تشییع خاکسپاری و بزرگداشت این هنرمند فقید سینمای ایران اعم از چاپ پوستر و سخنرانی ها و ....... را پیگیری نماید. جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای ایران گفت: خسرو شکیبایی در تئاتر و سینمای ایران ان قدر درخشید که ستاره شد. حمید فرخ نژاد هم بیان داشت : خبر مرگ خسرو شکیبایی را که شنیدم شوکه شدم یک چیزهایی و یک کسانی ارم را به یاد گذشته های خوب می اندازند و اسم انها مساوی است با یک حس خیلی خوب. همچنین نیکی کریمی : خیلی متاسفم که یک انسان خوب و یک بازیگر فوق العاده که جزو استثنایی ترین بازیگران بود از میان ما رفت. مهرانه مهین ترابی گفت: اسمان هنر ایران یکی از بزرگترین ستاره های خود را از دست داد او هنرمند خلاقی بود که مشخص ترین ویژگی اش، حساسیت فوقالعاده اش بود حساسیتی که گاهی او را غیر قابل دسترس می کرد لحظاتی را که در خانه سبز خلق کردیم همیشه برایم عزیز و به یاد ماندنی است. از سوی دیگر داریوش مهرجویی که در حال حاظر در ارمنستان به سر می برد گفت: درد بزرگی بر ما نازل شد تسلیت بر همه خانواده سینما گفتنی است خسرو شکیبایی 64 سال سن داشت و در بیش از 70 اثر سینمایی و تلویزیونی نقش افرینی کرد. پیکر این هنرمند ساعت 9 صبح فردا یکشنبه از مقابل تالار وحدت تشییع می شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد