آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

عشق لالایی بارون تو شباس..

مدتها بود منتظرش بودم... 

اونی که با نگاش دلم نرم بشه و پشتم گرم... 

چقدر منتظرت بودم عزیزم ...

حالا که داری میای هم پشتم گرمه و هم دلم نرم.. 

احساس عجیبی دارم انگار تا حالا عاشق نشده بودم!   

 

نمی دونم به چی می گن عشق اما اسم این احساسی که دارم هرچی می خواد باشه باشه من می پرستمش.. 

نمی دونم چی تو این دنیا زیباتر از لبخند تو ئه شاید آرامش چشمات وقتی آروم خوابیدی و جسم و روح قشنگت در آرامشه... 

می خوام بگم که بدونی تو بهترین هدیهء خدایی برای من. 

شاید بارها بهت گفته باشم که ...  دوستت دارم اما دلم می خواد اینبار اینجا بگم تا تو دل تاریخ اینترنتی هم ثبت بشه.. 

تو بهترینی بهترین هدیه خدا بهترین هدیه ناصریا بهترین اتفاق زندگیم ... 

تو عزیزترینمی .. دوستت دارم... دوستت دارم تا ابد تا همیشه...   

 

تقدیم به عزیز مسافرم که بی صبرانه منتظر اومدنشم..  

 

عجیب ترین مجسمه های خیابانی جهان


عجیب ترین مجسمه های خیابانی دنیا 
 

عجیب ترین مجسمه های خیابانی دنیا 

عجیب ترین مجسمه های خیابانی دنیا 
 
برای دیدن باقی عکسها به ادامه مطلب بروید.
ادامه مطلب ...

؟!

چیه نگاه داره؟!

خوب حرفی ندارم بزنم مگه زوره؟؟تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com

اصلا نطقم کور شده عجیب!تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com  

نه اینجا می تونم چیزی بنویسم نه تو وبلاگ ناصریا! 

 

خوب فعلا ما رفتیم اینام گفتم که لال از دنیا نرم!تصاویر زیبا سازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com