آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

به راستی فردا زیباست؟

به راستی فردا زیباست؟ 

 

مدتیه زیاد این سوال و از خودم می پرسم و مدام با خودم فکر می کنم که نکنه همه رویاها و خوشیها تنها یه توهم بچه گونه و ساده باشه؟!  

نکنه یه روزی چشمام رو باز کنم و ببینم باورم شده همه چیزایی که از این و اون شنیدم!.. 

این که عشق رویاست و خیلی زود همه چی تکراری می شه!  

اینکه قدر این روزاتون و بدونین بعدها دیگه هیچی براتون معنی نداره.. 

اینکه فراق بهتر از وصاله و... 

می ترسم روزی این حرفها رو برای کسی تکرار کنم! 

می ترسم از اینکه عشقم رو از دست بدم و برای از دست دادنش حتی اشکی به چشمام نمونه تا بریزمش..!  

می ترسم از خودم از تو از آینده .. 

می گن ترس و تردید از حیله های شیطونه.. پس پناه می برم به خدا از شر شیطون .. اما؟؟ 

این همه نشونه این همه شاهد پس تکلیف اینا چی می شه؟.. 

من از باور تکرار و سردی احساس می ترسم..... 

همیشه تو رویاهام دنبال عشقی بودم تا امید زندگیم باشه و می ترسم از اینکه روزی ببینم امیدم تبدیل به سراب شده! 

نمی دونم اون موقع به چه امید و انگیزه ای ادامه بدم؟! 

پوچ پوچ می شم.. 

می ترسم آره من از پوچی می ترسم.....

 

به یادت یا علی.. سکوت می کنم...

به یاد ظلمی که بر تو رفته.. 

به یاد دل دردمندت .. 

به یاد همه مهربانیها و بزرگواریت.. 

به یاد آن چه بودی و هستی و خواهی بود.. 

به یادت یا علی.. سکوت می کنم... 

یا علی یا علی یا علی.... 

 مرتبط با موضوع: 

شیعه علی حقیقت گرا یا شخصیت گرا؟!

لحظه ها رو می شمرم..

امروز صبح رفت سفر.. 

صبح که چه عرض کنم دم دمای صبح.. 

ساعت ۳:۴۵ دقیقه دستاشو از سر کوچه برام تکون داد و تو انتهای خیابون گم شد.. 

 قلبم با رفتنش از سینه کنده شد و همه وجودم و غم پر کرد..  

باد سردی می وزید و غم تا مغز استخونم رسوخ کرده بود..  

نمی دونم چه جوری احساسم ر و بیان کنم فقط می تونم بگم که انگار زمان تو همون لحظه یخ زد!..

با اینکه می دونم برمیگرده یعنی امیدوارم که برگرده اما نمی تونم جلوی سوزش قلبم رو بگیرم..

آخه اون یار تنهاییهامه همدم خوشیها و ناخوشیهامه ..  

فقط خدا می دونه که چقدر دوسش دارم.. 

فقط خدا می دونه که چقدر دوستت دارم.. 

بی صبرانه منتظر اومدنتم.. 

لحظه ها رو می شمرم.. 

 

برای عزیز مسافرم دعا کنین که شاد و سلامت پیشم برگرده و یه بار دیگه دستای مهربون و گرمش پناه خستگیام بشه..