آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

آدم برفیم دل داره!!!

سکوت معنای حقیقی نگفتنهاست..

دانلود آلبوم بوی شرجی ناصرعبداللهی

 

ناصرعبداللهی 

۱- احمد ثانی - لینک غیر مستقیم 

  

۲- یاد اون زمون بمونه- لینک غیر مستقیم 

 

۳- نازکته قسمت اول- لینک غیر مستقیم  

 

۴- نازتکه قسمت دوم- لینک غیر مستقیم 

 

 ۵- زلف رها - لینک غیر مستقیم 

 

۶- تو رفتی - لینک غیر مستقیم 

   

۷- بوی شرجی قسمت اول- لینک غیر مستقیم 

 

۸-بوی شرجی قسمت دوم- لینک غیر مستقیم 

  

۹- بندرعباسی - لینک غیر مستقیم 

 

۱۰- نقش جمال - لینک غیر مستقیم 

 

۱۱- بهانه - لینک غیر مستقیم  

 

۱۲- زهرای من - لینک غیر مستقیم 

 

 

برای بازگشت به صفحه اصلی این وبلاگ بر روی این لینک و برای رفتن به موضوعات دیگر بر روی لینکهای پایینی کلیک کنید. 

 

دانلود آلبوم های ناصر عبداللهی
طنز
دل نوشته های گل مینا
همه چیز از همه جا
دست نوشته های گل مینا   

تستهای روانشناسی

 

نظرات 7 + ارسال نظر
محمدرضا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ق.ظ

سایتون عالیه ام بوی شرجی نمیتوان دانلود کرد

سلام گاهی به دلیل بالا بودن تعداد دانلودها لینکها با مشکل مواجه می شن وقتی اینطوری شد بگذارید یک ساعت بعد امتحان کنید.

محبوبه چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ق.ظ

سلام
من یکی از پرو پا قرص ترین طرفداران ناصر عزیز هستم
شیرازی هستم اما خیلی دلم می خواست که همشهری این هنروند عزیز میبودم .
اما متاسفانه خیلی زود این عزیز رو از دست دادیم
از کارایی که خونده بود میشه تا حدودی به شخصیتش پی برد اما دلم میخواد بیشتر در موردش بدونم . همچنین میخوام بدونم که علت واقعی مرگش چی بود ؟
من به طور اتفاقی چنتا وبلاگ دیدم که مطالبشو گل مینا نوشته بود و این طور بنظر می رسید که از دوستان نزدیک ناصر عزیزه .
اگر اشکالی نداره میخاستم بدونم نسبت شما با این هنرمند عزیز چیه و دیگه این که آدرس وبلاگای دیگه و ایمیلتونو هم برام بذارید .
در مورد این وبلاگ هم باید بگم خیلی خوبه . تا حالا تعداد زیادی از ترانه هاشو دانلود کردم . واقعا ازتون ممنونم . میدونم که شما هم با این کارتون می خایید یاد این دوست عزیز رو برای همیشه زنده نگه دارید . روحش شاد و یادش گرامی

سلام عزیزم
من خود گل مینا هستم.
این وبلاگ شخصیمه.

وبلاگ ناصریا www.nasserabdollahi.blogsky.com

محبوبه جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ق.ظ

سلام
وبلاگتون خیلی خوبه اما چند روزه نمی تونم چیزی دانلود کنم برام سایت freehosting.webng.com رو باز میکنه

مح دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ق.ظ

محبوبه دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:14 ق.ظ

سلام
وبلاگتون خیلی خوبه
تا الان تعداد زیادی از ترانه هاشو دانلود کردم
اما حدود پنج شش روزه که نمی تونم چیزی دانلود کنم
مدام سایت http://freehosting.webng.com/ باز میشه
هر ساعتی که امتحان میکنم همین طوریه

س پنج‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام سمت دوم بوی شرجی عالی بود خیلی دنبالش گشته بودم فقط یک ایراد داره کامل نیست اگه میشه کاملش رو بزارین
مرسی

سلام
آهنگ کامله دوست عزیز شما ناقص دانلود کردید.
یه بار دیگه دانلودش کنید.

ramin جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

salam
khoshhal misham ashna shim ba ham
avasis@gmail.com
@yahoo.com

سلام
شما؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد